לא מצאת את מה שאתה מחפש?

    או

      לא מצאת את מה שאתה מחפש?

      או
      צעדים ראשונים
      שאלות ותשובות
      שדות מערכת
      תצוגות
      הגדרות מערכת
      אוביקטיים ורשומות
      תצוגות לוח
      שאלות ותשובות
      כללי
      אוביקטיים ורשומות
      ניהול לקוחות
      משימות
      יומן פגישות
      ניהול מוקד מכירות
      ניהול מוקד שירות
      מרכז מידע
      שאלות ותשובות
      מסמכים חשבונאיים
      סליקה
      תבניות הדפסה
      ייצוא הנהלת חשבונות
      חתימה אלקטרונית
      שאלות ותשובות
      לוחות בקרה
      שאלות ותשובות
      דוא"ל
      SMS
      שינוי שדה
      קריאה לכתובת אינטרנט
      יצירת רשומה
      הגדרות חברה
      הגדרות משתמש
      הגדרת התראות
      ניהול משתמשים
      הרשאות
      שדות מערכת
      אוביקטיים ורשומות
      פרטי מערכת
      Voicenter
      מרכזיות
      Rest API
      WebService
      Gmail
      מערכות דיוור
      WIX
      עזרה
      Team Inbox
      הוראות שימוש לאפליקציה
      אבטחת מידע
      חיובים
      מנויים
      למדו מהן תצוגות וכיצד הן יכולות לסייע לכם בעבודה היומיומית במערכת. התצוגות קיימות בכל אחד מהאובייקטים במערכת וניתנות לעיצוב לפי העדפה אישית.
      עבודה עם תצוגת לוח נוחה ויעילה מאוד בניתוח ומעקב אחר רשומות בשלבים שונים בתהליך.
      הזמינו את חברי הצוות שלכם לעבודה משותפת במקום אחד. הקצו לכל אחד מהם תפקיד אשר לפיו יינתנו הרשאות צפייה במידע. כך תוכלו לשלוט בסוג ורמת הנתונים אליהם יחשף כל בעל תפקיד.
      במערכת תוכלו לנהל את כל המידע שלכם ולנתח אותו בצורה ויזואלית לטובת קבלת החלטות עסקיות חשובות. הניתוח והמדידה מתבצעים על ידי תרשימים גרפיים, שיעזרו לכם לבצע בקרה של תהליכים ולמדוד את יעילות הביצועים בעסק שלכם.
      ניהול כרטיס לקוח מאפשר לכם לבצע מעקב אחר הלקוח ומקנה סנכרון על מצבו בזמן אמת בין כל חברי הצוות. ניהול הלקוחות מתאפשר בשלוש סוגי תצוגות שונות, שנותנות תמונת מצב מלאה על הלקוח.
      ניתן לייבא מידע למערכת מקובץ Excel או CSV על ידי ביצוע מספר שלבים פשוטים. המערכת מאפשרת קליטה של כל הלקוחות, אנשי הקשר, מכירות, מוצרים וכל מידע שברצונכם לנהל ולתעד בתוך המערכת.
      במערכת ניתן לנהל לידים לאורך כל חיי הלקוח, החל משלב קליטת ליד חדש ועד להפיכתו ללקוח פעיל. כמו כן אפשר להגדיר סטטוסים בהתאמה אישית למחזור חיי הלקוח בעסק שלכם.
      במערכת ה- CRM של פאוורלינק ניתן להגדיר באופן אישי את התצוגות המופיעות באובייקט מסויים. ניתן לראות את פרטי התצוגה, לשנות הרשאות או למחוק תצוגות קיימות.
      למדו כיצד לשנות הלוגו בצד ימין למעלה
      הכירו את שדה "משויך ל"- שדה מיוחד מסוג רשומה מקושרת.
      הכירו את מבנה מערכת Powerlink ואת המושגים השונים בה
      במערכת Powerlink ניתן להעלות תמונות לתוך שדה תיבת טקטס (HTML). למדו כיצד לעשות זאת.
      במערכת Powerlink ניתן להעלות קבצים לתוך שדה תיבת טקטס (HTML). למדו כיצד לעשות זאת.
      למדו כיצד ליצור תצוגה המיועדת למשימות העתידיות ובכך להיות במעקב על כל המשימות הבאות שלכם
      מערכת הCRM של Fireberry משיקה את תצוגת הכרטיסיה החדשה שמאפשרת לצפות בקלות בכרטיס הלקוח ולעבוד עליו באופן ישיר מתוך התצוגה.
      תצוגת ברירת מחדל היא התצוגה הראשונה שתיפתח בעת פתיחת האובייקט. למדו כיצד להגדיר תצוגת ברירת מחדל במערכת שלכם.