לא מצאת את מה שאתה מחפש?

    או
    תהליכי עבודה

    סדר לפי :

    סנן לפי סטטוס :

    אוטומציות בזמנים מסויימים (בין תאריכים, רק בימים מסויימים)

    שירי אילון |
    23.06.2023 |
    20:29
    פתוח להצבעה

    למשל אוטומציה שלא רצה בשעות הלילה או בשבת 
    אוטומציה שמוגבלת לשבוע מסויים 

    הוסף תגובה
    צפה ב-0 תגובות
    6 הצבעות

    סינון לפי טקסט מוכל ולא רק במה מתחיל

    שירי אילון |
    23.06.2023 |
    20:25
    פתוח להצבעה


    היכולת לסנן לפי טקסט שהוא חלק מהטקסט ולא מתחיל בו 

    לדוגמא - אני מקבלת קריאת שירות ואני מחפשת מילים מסויימות בנושא (זה לאוו דווקא יתחיל במילים האלה) כדי לסווג את המשימות מקריאת השירות 

    תודה. 

    הוסף תגובה
    צפה ב-0 תגובות
    6 הצבעות

    רענון אוטמטי

    אביב |
    14.06.2023 |
    09:53
    פתוח להצבעה

    רענון של המערכת באופן אוטמטי ללא צורך של רפרוש הדף 

    הוסף תגובה
    צפה ב-0 תגובות
    8 הצבעות

    אפשרות לצפות בכל המידע הקשור בלקוח תחת הסטרים

    דולב רביד |
    06.06.2023 |
    16:01
    פתוח להצבעה

    היי, 
    היום הסטרים הוא מאוד נקי ואני מרגיש שחסר לי בו מידע. 
    אני רוצה שאוכל בסטרים של הלקוח לצפות בכל העדכונים שרצו תחת האנשי קשר המשוייכים ללקוח ובכל העדכונים שרצו תחת קריאות השירות, מכירות וכו׳. 
    ז״א שהסטרים יהיה כמו לוג כזה שיציג לי בדיוק מה קורה בארגון של הלקוח, בצורה חלקה על גיב ציר הזמן. 

    כנ״ל באיש הקשר- יהיה נחמד אם בסטרים של איש הקשר אוכל לצפות בכל העדכונים שרצים על תהליכי המכירה השונים שלו, קריאות השירות , מיילים וכו׳. 

    תודה 

    הוסף תגובה
    צפה ב-0 תגובות
    0 הצבעות

    לוג שיחה במשימות

    חני גרובר |
    06.06.2023 |
    12:38
    פתוח להצבעה

    נשמח להוספת לוג שיחה לתוך משימות, מאוד מוזר שכל דבר מול לקוחות/ חברות/ פעולות שונות מתנהל מתוך משימה אך כדי לעדכן את השיחה עם איש קשר צריך להיכנס לתוך האיש קשר ולא לעשות את זה ישירות מהמשימה אליה עובדים כעת. כרגע זה מאוד לא נוח - לנהל את המשימה ממקום אחד ושיחות עם אנשים ממקום אחר, אין שום סנכרון, לא ברור מתי ואיך דיברו עם איש קשר/ לקוח וצריך להיכנס לכמה מקומות כדי להבין את התמונה המלאה עבור התקדמות מול לקוחות החברה. 

    הוסף תגובה
    צפה ב-0 תגובות
    7 הצבעות

    לוג שאילתה ותשובה בשימוש באוטומציות

    גיא לב |
    30.05.2023 |
    15:54
    פתוח להצבעה

    מסך שבו נראה לוג מורחב יותר, מה השאילתה שנשלחה כולל הערכים הדינמיים ומה התשובה שהתקבלה מהצד השני.
    זה יכול לעזור לפתור הרבה חוסר אי ידיעה והתקדמות מהירה לפתרונות בשימוש עם אוטומציות.

    הוסף תגובה
    צפה ב-0 תגובות
    1 הצבעות

    אפשרות להפעיל אוטומציה מוגדרת מראש מתוך כפתור

    שירי אילון |
    14.05.2023 |
    11:39
    פתוח להצבעה

    היה ממש ממש עוזר לנו אם היה אפשר להגדיר להפעיל אוטומציה מתוך כפתור בטופס.

    תודה רבה! 
     

    הוסף תגובה
    צפה ב-0 תגובות
    6 הצבעות

    הוספת חתימה אוטומטית במיילים שנשלחים מהמערכת

    מנדי מאור |
    10.05.2023 |
    11:59
    פתוח להצבעה

    יש צורך לדעתי להוסיף אופציה של הוספת חתימה אישית בסוף המייל שתתווסף באופן אוטומטי בכל מייל שנשלח מהמערכת. כרגע אני שולחת הצעה מחיר/'בלה/חשבונית במייל מהמערכת  ואין חתימה אישית שלי למטה ואני צריכה להוסיף באופן ידני כל פעם. נראה לי שחובה. תודה

    הוסף תגובה
    צפה ב-0 תגובות
    0 הצבעות

    יצירת שדה תיאור גם באובייקט הזמנות -כדי ליצור בו אוטומציות מבלי להיכנס לתבנית שלו

    משרד מיכל |
    13.04.2023 |
    11:33
    פיתוח הושלם - התווסף למערכת

    כיום שדה תיאור קיים רק בהנהלת חשבונות 
    מבקשת שיהי קיים גם בהזמנות וייהניתן לשינוי ע"י אוטומציה 

    הוסף תגובה
    צפה ב-0 תגובות
    0 הצבעות

    סינון אוטומציות לפי סוג פעולה

    קים ויין |
    22.03.2023 |
    15:35
    פתוח להצבעה

    יאפשר כל מיני בדיקות מהירות על תהליכי עבודה כמו בדיקה על כל האוטומציות של קריאה לכתובת אינטרנט.

    הוסף תגובה
    צפה ב-0 תגובות
    4 הצבעות

    רעיונות נוספים